Na angielskim możesz zostać kim tylko chcesz.
Ostatnio dużo rozmawialiśmy o śmieciach:-) Przeanalizowaliśmy kilka rzeźb wykonanych ze śmieci właśnie. Wirtualnie odwiedziliśmy muzeum Władysława Hasiora i zobaczyliśmy moją ulubioną rzeźbę "Wyszywanie charakteru."
Ostatnio dużo rozmawialiśmy o śmieciach:-) Przeanalizowaliśmy kilka rzeźb wykonanych ze śmieci właśnie. Wirtualnie odwiedziliśmy muzeum Władysława Hasiora i zobaczyliśmy moją ulubioną rzeźbę "Wyszywanie charakteru."
O swoim hobby opowiedział nam Leo Sewell. Wypróbowaliśmy aplikację Zaption, aby sprawdzić naszą umiejętność słuchania. Nie ma to jak połączenie You Tube + Zaption + iPad i możliwość udzielania odpowiedzi niemal natychmiast i jeszcze podglądania, co tam myślą inni:-)
Potem, wspólnie pracowaliśmy na wirtualnej tablicy korkowej Padlet. Uczniowie wyszukali rzeźby ze śmieci, wkleili je na naszą tablicę i dodali do zdjęć własne opisy i interpretacje.
Na podsumowanie, uczniowie mieli okazję sami wcielić się w Trash Artists:-) Wykonali autorskie rzeźby ze śmieci, dodali do nich opisy i filmy zakodowane w QR Kodach.
28 stycznia nasza sala zmieniła się Trash Sculptures Museum. Uczniowie dostali karty ewaluacyjne i ich zadaniem było ocenienie każdej z rzeźb (kreatywność, opis, film, rozmowa z artystą) i wypisanie ewentualnych błędów znalezionych w opisach lub nagraniach.
Uczniowie zwiedzali muzeum wykorzystując smartfony i iPady. Po zeskanowaniu kodu QR wszyscy mogli zobaczyć autorów rzeźby opowiadających w języku angielskim o swoim dziele i jego symbolice.
Przed nami jeszcze wyłonienie najlepszej rzeźby i praca z błędami, bo kto nie popełnia błędów od czasu do czasu, ten nie robi nic kreatywnego:-) (Woody Allen).
0 komentarze:
Prześlij komentarz